Realizacja zamówień - co? jak? kiedy?
Realizacja zamówień – Co? Jak? Kiedy?
Każdy produkt w Sklepie internetowych Spiżarnia Franka posiada zakładkę Specyfikacja gdzie znajdują się informacje: kiedy złożyć zamówienie, w jaki dzień jest dostawa do Spiżarni i jakie są możliwość dostawy.
Nasze produkty możemy podzielić na dwie duże kategorie
1. Sypkie/Sztywne - czyli te zapakowane w torby, słoiki czy pudełka można zamawiać w każdej z możliwych opcji i realizacja zamówień w zależności od dostępności będzie do 7 dni roboczych.
2. Świeże - produkty te mają ograniczenia związane z przygotowaniem dokładnie zatwierdzonych ilości w koszyku oraz możliwości dostawy. Dla produktów Świeżych takich jak wędliny, ryby, warzywa i owoce sugerujemy wprowadzenie w koszyku orientacyjnych ilości, które przygotujemy z dokładnością do kilku gram. Dostawa bezpośrednia każdorazowo będzie ustalana indywidualnie za wyjątkiem odbioru własnego w Spiżarni w takiej opcji wystarczy poczekać na potwierdzenie.
Dlatego właśnie każde zamówienie z pomieszanymi produktami zostanie podzielone na
DWA – 1.sypkie/sztywne + 2.świeże.
Czas dostawy: najlepiej składać zamówienie w poniedziałek do g.12 – pozwoli nam to zaplanować i realnie określić dzień odbioru do najbliższej soboty. Zamówienia złożone po g.12 w pon. Zostaną zrealizowane w najbliższym możliwym terminie.
Realizacja zamówienia po zatwierdzeniu:
- odbiór własny w Spiżarni Franka w Nowej Wsi
- do 10km od sklepu możemy umówić się na dostawę bezpośrednią przy drobnej opłacie w dniu dostępności wszystkich produktów z zamówienia
- produkty sztywne/sypkie wysyłamy kurierem na terenie całej Polski – może dalej przy indywidualnym ustaleniu warunków
- produkty świeże w dostawie kurierem DPD food zgodnie z dostępnymi lokalizacjami przewoźnika
Uwaga: jeżeli Specyfikacji przy produkcie jest opis odbiór bezpośredni - TYLKO w Spiżarni to oznacza że produkt wymaga ręcznego potwierdzenia: weryfikacji dostępności oraz indywidualnych ustaleń związanych z dostawą bądz odbiorem.
Płatności: każda forma jest akceptowana gotówka/przelew/blik
Uwaga na płatności z góry przed naszym potwierdzeniem, pomimo najszczerszych chęci przy przygotowywaniu produktów świeżych może wyniknąć drobna rozbieżność w wartości paragonu. Dlatego w razie potrzeby poprosimy Cię o podanie nr rachunku na który przelejemy różnicę.
Najlepiej jednak jest rozdzielić zamówienie na dwa.
W razie wątpliwości prosimy o kontakt przez formularz, odezwiemy się niezwłocznie.